Monday 26 April 2010

Sila beri laluan..

kepada koleksi baru buku2 terpakai yang saya rembat di jualan dari bonet kereta...


Kali ini saya kehabisan £4.40...

Ya, bilakah agaknya saya akan baca buku2 ini? Mungkin musim sejuk yang akan datang di mana saya akan terperuk sekali lagi di dalam rumah akibat cuaca dingin yang menusuk tulang dan membeku fikiran.

Buku The 19th Wife itu sudah saya baca dan tulis ulasannya di sini, tetapi pada ketika itu saya membaca buku dari perpustakaan. Dan ia satu buku menarik tentang orang Mormon, jadi bila penjual itu menawarkan buku ini dengan harga 30 pence saya pun ambil.

Mungkin kakak saya mahukan buku itu. Mummy, kalau nak kita bagi kat awak.

Minta maaflah kepada penulis2 dan penerbit kerana saya hanya membeli buku terpakai. Nanti bila saya ada gaji sendiri saya belilah di kedai. Sekarang saya beli dari bonet kereta saja dan pinjam di perpustakaan.

6 comments:

3yearshousewife said...

Huhuhu, I miss carboot...for the very same reason, cheap books.

SMM said...

*drooool*

anon suria said...

walaupun buku second hand...tapi tetap original! bukan fotostat. Kena kaut buku bnyk bnyk kat carboot.murah dan berbaloi!

mummy said...

apesal komen kita hilang.

kita nak buku mormon tuh...curious gak pasal diorang, dulu masa skolah ada baca pasal mormon kat readers digest.

boy in striped pyjamas nak! holocaust kan...kirim kat mama lepas awak baca.

associate pun nak but that can wait till next year.

Mamaboyz said...

uuukey..

Anonymous said...

Hi, best la you bole beli biar 2nd tapi ori. sya ada 1 John grisham (the street lawyer) tu dapat dari pelancong yg da abis baca & nak balik ke negara mereka. kalau tak, tak dapat la baca buku dari pengarang luar yang best.